معرفی 10 سرویس دهنده پرداخت آنلاین خارجی – قسمت دوم

در ادامه مطلب قبلی با نام معرفی ده سیستم پرداخت آنلاین خارجی  تصمیم به معرفی ۵ سیستم دیگر نموده ایم تا بتوانید با کمک آنها محصولات و خدمات خود را به بازار بزرگ جهانی بفروشی

 

ششمین سرویس : Stripe

Stripe

Stripe یک درگاه پرداخت برای توسعه دهندگان وب که مایل به ادغام سیستم پرداخت در پروژه های خود هستند با استفاده از API قوی Stripe ارائه می دهد. با دور زدن فرایند ثبت نام سنتی ، Stripe به عنوان یک حساب تجاری برای ارائه دهندگان خود عمل می کند ، و کلیه انطباق PCI و مصوبات بازرگان را اداره می کند.

قیمت گذاری: نوار در هر تراکنش 2.9٪ + 0.30 $ بدون هزینه تنظیم یا ماهانه هزینه دارد.

7-Braintree

Braintree

Braintree یک دروازه پرداخت آنلاین و راه حل حساب تجاری است که برای همکاری با راه اندازی های رایج فناوری مانند Airbnb و LivingSocial شناخته شده است .

قیمت گذاری: هیچ هزینه تنظیم یا ماهانه وجود ندارد. هزینه های معامله برای کارت های واجد شرایط 2.9٪ + 0.30 دلار است.

8. Samurai by FeeFighters

سامورایی توسط FeeFighters

سامورایی یک راه حل پرداخت و حساب بازرگان است. محصول اصلی این شرکت ، FeeFighters ابزاری برای کمک به تجار در مقایسه نرخ حساب های بازرگان است. سامورایی به عنوان یک رقیب مستقیم برای Braintree و سایر راه حل های دروازه / بازرگان توسعه داده شد و به مشتریان یک دروازه پرداخت یا یک بسته حساب دروازه / بازرگان را ارائه می دهد.

قیمت گذاری: برای راه حل دروازه / بازرگانی آنها ، سامورایی 2.3٪ از کل حجم فروش را می گیرد ، 25 دلار در ماه هزینه می کند و برای هر تراکنش 0.30 دلار هزینه می پردازد.

9. WePay

ما پرداخت می کنیم

WePay یک پردازنده پرداخت است که به بازرگانان اینترنتی اجازه می دهد کارت های اعتباری و حساب های بانکی را بصورت آنلاین بپذیرند. به نظر می رسد WePay بر روی یک کاربر خاص متمرکز شده است و به تازگی صفحات فروشگاه الکترونیکی را به سرویس خود اضافه کرده است تا به مشتریان خود کمک کند تا بتوانند از طریق خدمات خود با خیال راحت مبلغ پرداختی را انجام دهند (به عنوان مثال بلیط های رویداد ، محصولات ، کمکهای مالی و موارد دیگر).

قیمت گذاری: WePay برای معاملات کارت اعتباری 3.5٪ هزینه معامله (با حداقل 0.50 دلار) و $ 0.50 برای پرداخت های بانکی ، بدون تنظیم و هزینه ماهانه پرداخت می کند.

10. 2Checkout

2 بررسی

2Checkout یکی دیگر از پردازنده های پرداخت است که یک حساب بازرگان و دروازه پرداخت را به یک دیگر ترکیبی می دهد و به مشتریان این امکان را می دهد که کارتهای اعتباری و همچنین پرداختهای PayPal را دریافت کنند. این شرکت پرداخت های بین المللی ، فروشگاه های سبد خرید و همچنین ویژگی صورتحساب در صورت تکرار را ارائه می دهد.

قیمت گذاری: 3.99٪ (در صورت درخواست تا اول ماه مه 2012) ، هزینه معامله 0.45 دلار و هزینه خدمات ماهانه 10.99 $. قیمت گذاری و هزینه ها – 2 چک

سایر سیستم های پرداخت

در اینجا سیستم های پرداخت آنلاین دیگری نیز وجود دارد که فکر می کنم شما نیز باید بررسی کنید:

  • خدمت (توسط American Express)
  • V.me (توسط ویزا)
  • clearXchange (توسط Bank of America، Chase and Wells Fargo

دو سرویس دهنده پرداخت موبایلی

این دو سرویس پرداخت به بازرگانان این امکان را می دهند که پرداخت کارتهای اعتباری را مستقیماً از طریق دستگاه های تلفن همراه خود بپذیرند و این امکان را برای دستگاه هایی مانند تلفن های هوشمند آیفون ، آی پد و آندروید فراهم می کند تا به عنوان یک سیستم پرداخت نقدی نقطه فروش (POS) عمل کنند.

نتیجه

بسیاری از سیستم های پرداخت آنلاین وجود دارد که می توانید از آنها برای انجام فعالیت های تجارت الکترونیکی استفاده کنید .

 و هاب آنلاین با صنایع مختلفی کار می کند ، از هتل ها گرفته تا نمایندگی های قایق ، بنابراین آنها به احتمال زیاد تجربه کار با مشاغل تجارت الکترونیکی مشابه با شما را دارند.

ممکن هست به کارتون بیاد

درباره نویسنده : نازنین ساجدی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *