خرید فالوور اینستاگرام خرید لایک اینستاگرام
خانه / بازاریابی و فروش / چگونه بهترین زمان ارسال ایمیل به کاربرانمان را بدست بیاوریم

چگونه بهترین زمان ارسال ایمیل به کاربرانمان را بدست بیاوریم

چگونه بهترین زمان ارسال ایمیل به کاربرانمان را بدست بیاوریم

در مطلب قبلی درباره بهترین زمان برای ارسال ایمیل تبلیغاتی صحبت کردیم و توضیح دادیم که چه زمان هایی برای ارسال ایمیل ها مناسب است اما این زمان به صورت قطعی نخواهد بود و برای اینکه نتیجه مطلوبتری بگیرید باید خودتان دست به عمل شوید

در این مطلب میخواهیم درباره چگونه بهترین زمان ارسال ایمیل به کاربرانمان را بدست بیاوریم صحبت کنیم . فرض کنید شما لیست بزرگی از کاربران خودتان دارید که میخواهید ایمیل های خود را برای آنها ارسال کنید . اما نکته اینجاست که چگونه بفهمیم بهترین زمان برای ارسال این ایمیل ها چه زمانی است .

ما در این مقاله شش راه حل برای اینکه چگونه بهترین زمان ارسال ایمیل به کاربرانمان را بدست بیاوریم خدمت شما ارائه خواهیم نمود

1 – مخاطبین خود را تجزیه و تحلیل کنید

اولین و مهمترین کار برای شما تجزیه و تحلیل کاربرانتان است . این کمک خواهد کرد کمپین شما بازدهی بیشتری داشته باشد .

بهترین زمان برای ارسال ایمیل های تبلیغاتی به مخاطبانتان بستگی به خیلی از عوامل دارد بنابرین انجام اینکار باعث می شود کمپین موفق تری داشته باشید و سودهی بیشتری داشته باشید

به مخاطبان هدف خود نگاه کنید سپس شهر ، سن و شغل آنها را تعیین کنید. فکر میکنید چطور این عوامل در ارسال کمپین های ما تاثیر گذار خواهد بود ؟

با تجزیه و تحلیل این مشخصات شما میتوانید یک درصد از کاربرانتان به درست بیاوردی . مثلا اگر مخاطبین شما یک قشر خاصی باشند همانند برنامه نویسان پس چون به کار شبانه عادت دارند ارسال ایمیل های شما در اوایل شب بسیار مناسب تر خواهد بود اما اگر مخاطبان شما جوان و دانشجویان هستند ارسال ایمیل اواخر صبح و اوایل بعد از ظهر برای شما نتیجه بهتری خواهند داشت

اینها همه عواملی هستند که به شما در ارسال بهتر ایمیل ها کمک خواهند کرد . شما اگر به این عوامل دقت داشته باشید میتوانید به راحتی یک زمان مناسب برای ارسال ایمیل های خود بدست بیاورید

ایمیل های آخر هفته را فراموش نکنید

2 – ایمیل های آخر هفته را فراموش نکنید

بسیاری از کسب و کارها ایمیل های خود را در اواسط هفته ارسال میکنند و معمولا آخر هفته ها به دلیل تعطیلی شرکت ها و… ارسال ایمیل های کمتری انجام می شود . این بهترین فرصت برای شماست تا یک پیشنهاد داغ و خوشمزه برای آخر هفته به کاربران خود ارسال کنید

این یک فرصت عالی برای شماست تا بهترین پیشنهاد خود را در روزهای پنجشنبه و جمعه به کاربرانتان ارائه کنید

3 – محتوای جذاب ایجاد کنید

شما باید مطمئن بشید که متن و محتوای ایمیل شما جذاب است . اگر محتوای جذابی ارسال نکنید اگر بهترین زمان هم برای ارسال ایمیل خود انتخاب کنید باز هم نتیجه خوبی نخواهید گرفت

معمولا افراد در خبرنامه ایمیلی شما عضو می شوند تا ایمیل های مربوطه را مشاهده کنند . این ایمیل ها می توانید یک تخفیف عالی یا یک مقاله و یا حتی یک محصول جدید باشد . پس به نظر کاربرانتان احترام گذاشته و ایمیل های جذاب باب میل آنها ایجاد کرده و ارسال کنید

4 – ایمیل هایی مناسب برای تلفن همراه ایجاد کنید (واکنشگرا)

امروزه بیشتر از گذشته مردم از تلفن همراه استفاده میکنند . شخصا روزانه ایمیل هایم را از طریق گجتم چک میکنم . پس اگر به فکر موفقیت در کسب و کار خود و مخصوصا کمپین های خود هستید حتما ایمیل های واکنشگرا بسازید تا در تمام گجت ها قابل مشاهده باشد

5 – لیست ایمیل های خود را بررسی کنید

ممکن است بهترین ایمیل ها و پیام ها را ارسال کنید و با تلاش فراوانی برای موفقیت انجام دهید که نتیجه معکوسی حاصل شود .  در این زمان بهتر است لیست ایمیل خود را بررسی کنید . من فکر میکنم دیگر برخی کاربران فعالیت ندارند و ایمیلشان از دست رفته است . پس سعی کنید ایمیل هایی که چندین ماه هیچ فعالیتی نداشته اند را حذف کنید

هنگامی که لیست خود را ویرایش میکنید یک فرصت عالی است برای شما تا از طریق فرم خبرنامه ، محصولات دانلودی و ثبت نامی اعضای جدید را اضافه کرده و ایمیل ها و پیشنهادات فوق العاده ای برای آنها ارسال کنید

چگونه بهترین زمان ارسال ایمیل به کاربرانمان را بدست بیاوریم

6 – بر فرکانس کاربران نظارت داشته باشید

هنگامی که زمان را درست می گیرید، باید فرکانس را در نظر بگیرید. شما ممکن است دریابید که بهترین زمان برای ارسال ایمیل برای مخاطبان شما بین دوشنبه و چهارشنبه بین ساعات 12 تا 2 بعد از ظهر است. با این حال، این بدان معنا نیست که شما باید همه ایمیل های خود را در آن زمان ارسال کنید

شما باید گاهی کاربران خود را غافلگیر کنید و ایمیل های غیرمنتظره ارسال کنید . فرض کنید اگر شما بصورت یکماه بین دوشنبه تا چهارشنبه ایمیل های خود را ارسال کنید کم کم این زمان برای کاربران شما تکراری می شود . مانند مدرسه رفتن میماند که باید شنبه تا چهارشنبه ساعت 6 تا 12 مدرسه بروید . بعد از مدتی خسته خواهید شد

یک پیشنهاد غیرمنتظره می تواند همه چیز را تغییر دهد

 

راستی شما هم تجربتون رو با ما در میون بذارید !

درباره ی محمدی

تیم وهاب آنلاین با تغییراتی که داشته سعی دارد تمام بخش های وبسایت را به صورت کاملا منسجم کنار هم نگه دارد و از سردرگمی کاربران عزیز جلوگیری نماید . ما در وبلاگ وهاب آنلاین سعی میکنیم جدیدترین مقالات و آموزش های مرتبط با وبسایت را جمع آوری و تقدیم شما عزیزان نماییم . لطفا با نظرات گرمتان حامی ما باشید

مطلب پیشنهادی

بهترین زمان برای ارسال ایمیل تبلیغاتی

بهترین زمان برای ارسال ایمیل تبلیغاتی هنگامی که از ایمیل مارکتینگ استفاده میکنید شما به …



دیدگاهی ثبت نشده است